top of page

Μια συνέντευξη , κουβέντα , για ένα βιβλίο ζωής. ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΤΡΙΓΛΙΔΗΣ.


Μια συνέντευξη , κουβέντα , για ένα βιβλίο ζωής.

Α.Ρ : Από πότε άρχισες να γράφεις?

Γενικά έγραφα από μικρός , όμως για το βιβλίο αυτό ξεκίνησα να γράφω μετά από μια περιπέτεια υγείας που είχα και τώρα είμαι καλά.

Από εδώ και πέρα έχω έναν σκοπό ζωής. Επειδή ο κόσμος περνάει πολλές δύσκολες καταστάσεις θα ήθελα όσοι διαβάζουν αυτό το βιβλίο να παίρνουν ένα ελπιδοφόρο μήνυμα.

Λίγα λόγια για το βιβλίο.

Απευθύνεται σε ανθρώπους που έχουν βαριές και δύσκολες ασθένειες και βρίσκονται σε νοσοκομεία με καρκίνους και άλλες σοβαρές ανίατες ασθένειες και με αυτό το βιβλίο θα ήθελα να τους περάσω το μήνυμα να μη χάσουν την ελπίδα τους μέχρι την τελευταία στιγμή

Α.Ρ : Τι εννοείς να μην χάσουν την ελπίδα τους μέχρι την τελευταία στιγμή?

Έχουμε μάθει στην ζωή μας να ακολουθούμε ΤΥΦΛΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ εγώ δεν εννοώ αυτές. Η δική μου ελπίδα στηρίζεται σε κάποιες ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΡΓΑΛΕΙΑ.

Όπως είναι η ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΑΠΟΔΟΧΗ της κατάστασης που ζω. Η απόρριψη του ΘΑ ΤΟΥ ΜΗ και του ΔΕΝ από το λεξιλόγιο μου. Με την ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ να πείσω τον εαυτό μου πως ΜΠΟΡΩ.

Α.Ρ Να πούμε και δυο λόγια για εσένα?

Είμαι πατέρας δυο παιδιών του Αλέξανδρου και του Μιχάλη που τα λατρεύω . Αισθάνομαι σαν ένας φυσιολογικός άνθρωπος που ζω μέσα στην καθημερινότητα και μου αρέσει πολύ να κοινωνικοποιούμε.

Α.Ρ : Ποια είναι η φιλοσοφία σου?

Προσπαθώ να δώσω ουσία στην μίζερη καθημερινότητα που ζούμε και στην μιζέρια μέσα βάζω και τον εαυτό μου. Ότι πίσω από τα όνειρα που βλέπουμε η τα έχουμε ξεχάσει εξ αιτίας της ρουτίνας κρύβεται ένα ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΘΑΥΜΑ.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ

Αυτά που γράφω μέσα στο βιβλίο αλλά και στην συνομιλίας μας είναι μια απόδειξη του εαυτού μου γιατί ήμουν τετραπληγικός και σηκώθηκα.

Μπορεί να έχω ακόμη λίγα προβληματάκια υγείας αλλά δεν το βάζω κάτω και ΣΥΝΕΧΙΖΩ.

Οι γιατροί μου δεν πίστευαν ότι θα σηκωθώ αλλά εγώ τους διέψευσα.

Το βιβλίο αυτό είναι αφιερωμένο στην μητέρα μου ΛΟΥΛΑ ΜΠΑΜΠΕΤΑ όπως επίσης να ευχαριστήσω και την ΚΑΛΙΑ ΔΕΤΩΡΑΚΗ διευθύντρια του εκδοτικού οίκου ΙΤΑΝΟΣ την ΜΑΡΙΑ Τ. ΠΕΤΡΑΚΗ που έκανε την γραφιστική επιμέλεια και την ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΑΡΚΑΤΟΥ φιλόλογο.

Η κουβεντούλα μας που ως τόσο είναι και μια μικρή συνέντευξη έγινε στο CAFÉ Μy Cap στην Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ στο ΣΙΝΤΡΙΒΑΝΙ και πιστεύουμε πως αυτό είναι μόνο η αρχή.


Ποιός γράφει άρθρα  σε
 
αυτό το Blog
Διεθνή - Ελληνικά - Tοπικά 
                           NEA
Search By Tags
Follow "THIS JUST IN"
  • Facebook Basic Black
  • Twitter Basic Black
  • Black Google+ Icon
90170086_2522832201265356_45161049271639
bottom of page